گزینه طلا

گزینه طلا
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گه ل و آدرس gel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

انسانهای بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسانهای هدفمند کار کنند

 

 

هشدار به دختران مجرد : به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند !

 

 

مردی تصمیم گرفت تمام گرفتاریهایش را به دریا بسپارد اما هر کاری کرد زنش سوار قایق نشد !

 

 

 

زن به مرد : عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میاد ؟ از اخلاق خوبم یا بدن خوش فرمم مرد : از هیچ کدوم عزیزم از اعتماد بنفست خوشم میاد

 

 

مزن بر سر ناتوان دست زور ، بزن برسرش سنگ از راه دور

 

 

امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را ... پس امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا

 

 

 

او که شادمانی مردم را نمی خواهد از ما نیست او برده بی مزد اهریمن است (کروش بزرگ)

 

 

اگر خداوند ارزوی را در دل شما انداخت بدان که توانای انرا در شما دیده است

 

  

انکه مست امد و دستی به دل ما زد و رفت / در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت . خواست تنهای ما را به رخ ما بکشد / تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت ...

 

 

بهترینها و زیبا ترینها در جهان نه دیده میشود و نه حتی لمس میشود انها را تنها باید در دل دید و لمس کرد (جانسون)

 

 

 

دختر : ساعت چنده ؟ پسر : ساعت چنده ؟ دختر : دیوونه شدی ؟ پسر : دیوونه شدی ؟ دختر : چرا هر چی میگم تکرار میکنی ؟ پسر : چرا هر چی میگم تکرار میکنی ؟ دختر : دوستت دارم عزیزم پسر : ساعت چهارو سی و هشت دقیقه

 

 

 

خداوند زمین را افرید و گفت : به چه زیبایست سپس مرد را افرید و گفت : جانمی این دیگه اخرشه ! و بعد زن را افرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره ارایش میکنه !!!

 

 

 

خبر فوری : سلام من هم زن گرفتم ، یه هم زن برقی

  

 

 

 

برای مردهای مجرد باید مالیات بیشتری مقرر شود چون این انصاف نیست که شادتر از بقیه زندگی کنند !

 

  

 

اگر بمیرد دختری از قبر او روید گلی ! اگر بمیرند دخترها دنیا گلستان می شود

 

 

  

از انسانها غمی بدل نگیر زیرا خود نیز غمگین اند با انکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و عشق خود و به حقیقت خود شک دارند پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند ..

 

 

یه دختره به یه پسره میگه : اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم پسره میگه : ممنون از هشداری که بهم دادی

 

 

 

 

 

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه ؟ قلبم جواب داد : کار من تامین خون بدنه ، سوالات چرت و پرت از من نپرس !

 

 

 

بگذار ادمها هرچه میتوانند سنگ باشند تو از نژاد چشمه باش (زرتشت) (تقدیم به همه اریایهای عزیز)

 

 

 

و حوا به ادم گفت دوستم داری ؟ و ادم جواب داد : مگه خبر مرگم چاره دیگه ای هم دارم !!
و اینگونه بود که عشق اغاز شد !

 

 

 

 

یادت باشه دنبال سه چیز ندویی ، اتوبوس ، مترو ، دختر ! حالا چرا ؟ چون هر کدوم برن ده دقیقه بعد یکی دیگه میاد !

 

 

اگه زنها دنیا رو می گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت ! فقط چند تا کشور با هم قهر بودن و حرف نمی زدن !!!

 

 

 

سه چیز در زندگی باز نمیگردد : زمان ، کلمات و موقیت ها / سه چیز در زندگی نباید از دست برود : ارامش ، امید و صداقت / سه چیز همیشه در زندگی قطعی نیستند : رویاها ، موقیتها و شانس / سه چیز در زندگی از با ارزش ترینهاست : عشق ، اعتماد به بنفس و دوستان (تقدیم به اریایهای عزیز)

 

 

 

 

 

رضا شاه به زور میخواست چادر رو از سر زن ها برداره هیشکی زیر بار نمیرفت حالا میخوان به زور چادر سر زنها بکنن بازم کسی زیر بار نمیره ! یعنی لجباز تر از زنها تو کهکشان پیدا نمیشه

 

 

 

ترکه میره ماشینشو بیمه کنه ، اقاهه بهش میگه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی ترکه هم میگه : الهی تو هم از این پول خیر نبینی ! (تقدیم به همه اریاهای عزیز)

 

 

مادرمن معلم کلاس اول دبستانه،تعریف میکردواسه درس علوم یکی ازشاگرداشوکه شیطونم هست میاره پای تخته ویه سوال ازش میپرسه،گویاشاگردجواب سوالونمیدونسته ویکی ازبچه های کلاس درتلاش بوده جوابوبهش برسونه!فکرمیکنیدشاگردپای تخته چیکارکرده؟گفته:خانوم م م فلانی داره جوابوبه من میگه

 

 

پرکاربردترین دروغ پشت تلفن: اونم سلام میرسونه...

 

 

مامانم دیروزیه طرح دادخفن!یعنی بااجرای این طرح مصرف برق نصف میشه ها!!! گفت صبح که بلندمیشی برویه عکس ازتویخچال بگیر،تاشب هرموقع خواستی بیای درشوبازکنی همون عکسونگاه کن!!!|D

 

 

اگه بگن تموم زندگیت فیلم بودوتموم شد،واسه فیلمت چه اسمی میذاری؟

 

 

بابام آیفون خونه رازده منم رفتم برداشتم گفتم بله؟بابام گفت بیاپایین!رفتم پایین میگم بله؟میگه بروسوییچ ماشینوازبالابیار!!!:D

 

 

 

آقامن یه بارامتحان مدارداشتم،هیچی بلدنبودم،هیچی!حتی یه سوالم نصفه بلدنبودم،بعددیدم خیلی ضایع میشم برگموسفیدبدم،اومدم خاطرات خنده داردوران سربازیمونوشتم پشت وروی برگه!استادعوضی داده بود۱۶!!! ارزش اون خاطرات خییییلی بیشتراز۱۶بود|D

 

 

هرچی بیشترمیگذره وعلم پیشترفت میکنه،کل مردم دنیارویاهاشون به حقیقت می پیونده ماجوکهامون تبدیل به واقعیت میشه!!! "یعنی یه همچین حال وروزی داریم ما"

 

 

,گاه دلتنگ میشوم دلتنگترازهمه ی دلتنگی ها گوشه ای مینشینم وحسرت هارا میشمارم وباختن هاوصدای شکستن رانمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم وکدام خواهش رانشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگم!.

  

 

بعد اينکه من مردم.اگر روزي دلت لبريز غم بود گذارت بر مزار کهنه ام بود بگو اين بي نصيب خفته در خاک يه روزي عاشقو ديوانه ام بود.

 

  

<><><><><><><>این زنجیردوستیمونه،عمراپاره بشه،چون جنسش ازمعرفته.

 

 

تو سيب سرخ كدامين درخت پرتقالى كه هر دانه انارت به سرخى گيلاس هاى درخت موز است، اى گلابى من!(شعر نو غضنفر)

 

 

ز مهر دوستان در خاطرم ياديست، اگر چه فاصله بسيار، ارادت همچنان باقيست.

 

 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ثبت است برجریده عالم دوام ما 

 

 

کدامين شاخه گل را به خاطرمرامت تقديم کنم که وجودت عطرتمام گلهاست .

 

 

 

Ey khoda be dostane ma beyamoz ke arzeshe yek dost bishtar az 1 sms ast,pas biyaed smse dostan ra ba smsi javab dahim zira arzeshe smse faghat 16 toman ast

 

 

برلب درياي حسرت خانه اي دارم قديمي،ازتمام دار ودنيا رفیقی دارم صميمي،گاه وبيگاه يادي ازماميكند،بامرامش شرمسارم ميكند!

 

 

دلایل عمده شهادت شهداي لر 1.پرتاب اشتباه ضامن بجاي نارنجك 2.سوراخ كردن ماسك شیمیایی براي ورود بهترهوا 3.دنبال كردن پروانه در میدان مین! 4. نگاه كردن به داخل لوله تفنگ جهت اطمينان از خروج صحيح گلوله.

 

 

به حرمت خاطرمون،به دوری فاصلمون،به پاکی رابطمون،دلتنگتم ای مهربون
 

 

تو مرا میفهمی...من تورو میخواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است.

 

 

برای تا ابد ماندن باید رفت،گاهی به قلب کسی گاهی از قلب کسی!

  

 

دریا چه دل پاک ونجیبی دارد/چندیست که حالات عجیبی دارد/این موج که سربه صخره ها میکوبد/با من چه شباهت عجیبی دارد

  

 

"نزدیکترین" آدم به تو، کسی است که از "دورترین" فاصله هم دوستت داشته باشد !

 

 

نفس نفس به صداي‎ام هوا هوا داده‎ست/ سكوت ناطق چشم‎ات به من صدا داده‎ست// هنوز مانده‎ام اين پادشاه در دل من/ كه سرزمين خودش را چه گونه جا داده‎ست// اگرچه آخرش اين عشق مي‎كشد من را/ هميشه اين دل من بوده خون بها داده‎ست// حلول عشق تو در چشم‎هاي رسواي‎ام/ به هر چه شايعه بوده‎ست انتها داده‎ست// تو يك خيال غزل خيز محو مجهولي/ تو را به من چه كسي، كي، كجا، چرا داده‎ست؟! (زهرا بشري موحد) 

  

 

میگن اگه یک دوست جزئي ازخاطرات خوب زندگیت شد، برای بودنش ازش تشکرکن! "متشکرم که هستی"

 

 

لره مي ره مسجد نماز بخونه ميپرسه قبله کدوم طرفيه!ميگن مستقيمه!ميگه خيلي بايد برم?

  

 

`با`هيچ `با`ر`ا`نی`

 `رد` `پا`يت `از`كو`چه`

 `ها`ى` قلبم` پاک` `نميشو`د`

  

 

تاجان به تنم باشد، یادت به سرم باشد.تا سر ندهم بر باد،هرگز نروی از یاد

 

  

هركز نقش تو ازلوح دل و جان نرودهركز از ياد من آن سرو خرامان نرود آنجنان مهر توام در دل وجان جاي كرفت كه اكرسر بروداز دل از جان نرود

 

 

یاهو...... =تنهاترین= بدترین لحظه... لحظه ایست... که ناگهان احساس کنی درنهایت هجوم اشکها و لبخندها... واوج ازدحام چشمها و نگاهها... تنهاترین و ناشناخته ترین آشنای شهری..... یاحق....... لیلاج

 

 

 

دوسط،دوثت،دوصط،دوصت...............خلاصه همه جوره دوستت دارم!!!!

 

  

نم نم عشقت رابادرياى محبت ديگران عوض نمى كنم حتى اگردرطوفان غمت بميرم

 

 

 

 

در آن هنگام که دستان نیمی سرد،ز روی سنگفرش هر خیابان میبرد پوسیده برگی زرد،در این اندیشه می مانم،اگر روزی بیفتم از دو چشمانت،کدامین باد خواهد برد،تن زرد و فرو پاشیده ی من را.!

 

 

 

ازچرخش روزگارسيرشدم,ازروزوشبش خسته ودلگيرشدم,چرامرگ مرادرآغوش نمىگيرد؟به خيالش كه جوانم بخداپيرشدم.

 

 

 

چه کسی رسدبه پایت زمحبت وصفایت جان راکنم فدایت ولی نکن شکایت به خدازمهربانی به جهان یگانه هستی هرچقدرهم دورهستی درون قلبم هستی.

 

 

مشكلات راه مدرسه ام باعث شد، تا به خاطر سوراخ چكمه هايم باران را با همه ي عظمتش نفرين كنم. (دكترعلي شريعتي)

 

 

عاشقی پیداست از زاری دل/نیست بیماری چو بیماری دل/علت عشق زعلتها جداست/عشق اصطرلاب اسرار خداست

 

 

 

موشي در خانه ي صاحب مزرعه تله موش ديد. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند: تله موش مشكل توست، به ما ربطي ندارد. ماري در تله موش افتاد و زن مزرعه دار را گزيد. از مرغ برايش سوپ درست كردند. گوسفند را براي عيادت كننده گان سر بريدند. گاو را براي مراسم ترحيم كشتند و در اين مدت موش از سوراخ ديوار نگاه مي كرد و به مشكلي كه به ديگران ربط نداشت فكر مي كرد!

 

 

 

نگه داشتن دوست مثل نگه داشتن آب تودسته!فکرمی کنی تودستته اماوقتی دستتو بازمی کنی می بینی هیچی ازش باقی نمونده بجزخیسی خاطراتش.

 بهترین درسها را در زمان سختی آموختم... و دانستم صبور بودن یک ایمان است و خویشتن داری یک نوع عبادت... فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست...و خندیدن یك نیایش است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سر گرمیاسمس
[ دو شنبه 24 بهمن 1390 ] [ 13:45 ] [ آزاد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید به خیر بین بو ویبلاگی من WELCOM TO BLOG GEL
امکانات وب